Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008

ΧΙΟΝΙΣΕ


Τα κατάγματα είναι πολύ της μόδας αυτές τις μέρες. Αν δεν πάθεις ένα, είναι εκτός κλίματος, δεν είσαι trendy να στο πω για να το καταλάβεις.
Αυτό το χιόνι που έπεσε,χάρισε μια πολύ ειδυλλιακή ατμόσφαιρα σε όλη τη χώρα, και ωραίες φωτογραφίες βγάλαμε, αλλά άμα σας πούμε πως δεν γλιστρήσαμε και βρεθήκαμε με τα μούτρα πάνω σε πεζοδρόμιο κεντρικότατο, ρεζίλι κανονικό δηλαδή, ψέματα θα σας πούμε.
Ένα καλό είχε αυτό το κύμα κακοκαιρίας. Το είχαν προβλέψει εγκαίρως οι μετεωρολόγοι, οπότε και η κρατική μηχανή πήρε τα μέτρα της. Πήρε τα μέτρα της, μέτρησε από δω, μέτρησε από κει, μέτρησε τώρα εσύ τις αντιδράσεις, να μου πεις, αν όλο αυτό το σύστημα σου φαίνεται συντονισμένο.
Μου βγαίνει ο Νικήτας Κακλαμάνης, που δήμαρχος Αθηναίων είναι, δεν είναι τυχαίος, και μου λέει, ξέρεις, κρατήσαμε δρόμους ανοιχτούς στην Αθήνα, σε συνεργασία με τους εργολάβους όμως, όχι με τον κεντρικό μηχανισμό όμως, και μας δώσανε ευθύνες, λεφτά δεν μας δώσατε αγαπητέ Προκόπη.
Αμέσως μετά μου βγαίνει ο Προκόπης να με πείσει πως αυτός έχει δίκιο, και μου δηλώνει πως πολύ καλά έδρασε ο κρατικός μηχανισμός, και μην ακούτε διάφορα περίεργα, επιπροσθέτως να συγκρίνετε τα σημερινά με τα προ του 2004, δηλαδή με το ΠΑΣΟΚ. Ναι, αυτό θα κάτσουμε να κάνουμε τώρα, μες στο κρύο μες στ αγιάζι.
Παρεμπιπτόντως, το ότι εμφανίζεται αισιόδοξος για το Ασφαλιστικό ο Γ. Αλογοσκούφης, είναι καλό, ή θα έχουμε νέο βαρύ κύμα κακοκαιρίας;

Δεν υπάρχουν σχόλια: