Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008

ΑΚΡΙΒΕ ΜΟΥ ΦΩΛΙΑ


Είδες τα τελευταία επεισόδια του σίριαλ Ζαχόπουλου, που από παράταση σε παράταση πηγαίνει, και νομίζω πως δεν πιάνει πια τις θεαματικότητες που έπιανε, οπότε να δεις που θα το κόψουν.
Εμένα μου διέφυγαν, και καθόλου δεν στενοχωριέμαι γι αυτό. Όμως, κάτι πήρε το αυτί μου,πως κάθισε ο πρωθυπουργός μαζί με τον υπουργό Ανάπτυξης, τον Χρήστο Φώλια, και ασχολήθηκε με την ακρίβεια. Αυτό, πολύ με ενδιαφέρει, με ενδιαφέρει περισσότερο αν θα αντιμετωπιστεί η ακρίβεια.
Τώρα, πώς ασχολήθηκε ο Κώστας Καραμανλής ακριβώς, δεν είμαι σε θέση να το ξέρω. Ελπίζω πάντως να μην πήρε ένα μπακαλοτέφτερο και έκανε τους λογαριασμούς του, καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως το πρόβλημα δεν είναι στην ακρίβεια ακριβώς, είναι στον καταναλωτή, που είναι επιπόλαιος άνθρωπος
Επιπόλαιο με είπε μέσες άκρες ο υπουργός ο ίδιος, ο Χρήστος Φώλιας, γιατί λέει, ο καταναλωτής πρέπει να έχει καλύτερη ενημέρωση, να επιβραβεύει τον καλό και να τιμωρεί τον κακό έμπορο. Από που θα την πάρω αυτήν την ενημέρωση παιδιά, και τι βραβείο θα απομείνω στον καλό τον έμπορο; Κανείς δεν είπε.
Και για τα σούπερ μάρκετ τι να κάνω που τα διαχειρίζεται ο Θεόδωρος Πάγκαλος αν κατάλαβα καλά, και δεν θέλει να μπει τώρα σφήνα ο Αλέξης Τσίπρας που προέρχεται από ένα μικρομάγαζο ο νέος πρόεδρος του ΣΥΝ, και τώρα θέλει πολυτέλειες. Ο Πάγκαλος το λέει, άνοιξε ο πόλεμος ΠΑΣΟΚ- ΣΥΝ κατάλαβα εγώ, καταλάβαμε όλοι. Ψυχραιμία ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: