Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

Ο ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ


Τι αποκόμισες εσύ, απ όλη τη συζήτηση που έγινε στη Βουλή μετά την πρόταση δυσπιστίας προς την κυβέρνηση;Εγώ, βασικά, κατάλαβα, πως δεν επιτρέπεται να δείχνω δυσπιστία,και αν το κάνω,που δεν το κάνω, με διαβεβαίωσαν γι αυτό, είμαι ένας άσχετος και ένας τιποτένιος.
Το άλλο; Δεν υπάρχει καν δυσπιστία παιδιά, μην λέμε αστεία, απλά ο Γιώργος ήθελε να την μπει στον Τσίπρα, στον Αλαβάνο, δεν ξέρω γω ποιόν, και το κανε αυτό το ολίσθημα. Γιατί δεν δυσπιστώ τώρα. Έλα μου ντε. Κοίτα. Έχω μια κυβέρνηση που στα όπα όπα μ έχει και με ζηλεύουνε. Το ασφαλιστικό; Για πάρτη μου το κάνανε, και δεν θα πιστεύω στα μάτια μου με τα οφέλη που θα έχω. Δεν θα πιστεύω, συμφωνώ.
Μετά, θες κοινωνικές παροχές; Τύφλα να χει ο Άγιος Βασίλης,μπροστά στον Αγιο Αλογοσκούφη, βοήθειά μας. Αγρότες και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις; Ζούνε σε ένα τρελό πα΄τι συνεχώς, μες στη χλιδή δε, και πρέπει λίγο να του συμμαζέψουμε αυτούς μην εξοκείλουν. Οι συνταξιούχοι; Όλοι με τις βίλες στην Ελβετία και τα κότερα παρκαρισμένα στο Μόντε Κάρλο.
Από εξωτερική πολιτική θες κάτι; Η Ευρώπη κλίνει το γόνυ ευγνωμονούσα, οι δε ΗΠΑ, μας λένε, ελάτε να παίξουμε, και μεις κάνουμε νάζια, γιατί δεν θέλουμε, ως υπερδύναμη που είμαστε και καλά.
Από υγεία, σφύζομε, οπότε τι να την κάνουμε την πολιτική υγείας, κύριε Αβραμόπουλε, η παιδεία μας έχει φτάσει στα μη περαιτέρω, μη σου πω στα μη χειρότερα.
Ποια πρόταση δυσπιστίας μου λες τώρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: