Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

ΧΘΕΣΙΝΑ


Να με συγχωρείς αγαπητή ΚΝΕ, αλλά σε «αγωνιστικά κούλουμα» που με προσκαλείς, εγώ δεν έρχομαι. Δηλαδή, τι; θα χω τη λαγάνα στο ένα χέρι , τον χαρταετό στο άλλο χέρι, και θα μου χώσεις τη ντουντούκα στο στόμα για να καταδικάσω τον ντόπιο και ξένο ιμπεριαλισμό, τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και τον Τσίπρα προσωπικά; Και μετά θα το ρίξουμε στα αντάρτικα τραγούδια για να ρθουμε στο κέφι;
Άσε το, γιατί πολλές δουλειές μα περιμένουν τη βδομάδα που αρχίζει, και από πορεία σε Συνέδριο θα πηγαίνουμε, πάνω-κάτω, συν το Μέγαρο Μαξίμου που κάτι θα μας ετοιμάσει καθότι πολύ περιποιητικό.
Άσε που έχω να ετοιμάσω την Ντόρα για ταξίδι στην Τουρκία, μην την στείλω εντελώς απροετοίμαστη. Προετοιμασίες τρελές το μεταξύ για το Συνέδριο, του ΠΑΣΟΚ βεβαίως. Όλα είναι έτοιμα- ή σχεδόν- και θα επικρατήσει η ενότητα- ή σχεδόν-, επομένως θα ζήσουμε ιστορικές στιγμές- ή σχεδόν.
Πάντως να πλήξεις, δεν νομίζω πως θα σε αφήσουν. Γιατί και κορώνες θα ακούσεις, και πλατφόρμες θα σου παρουσιάσουν διάφορες,και μηνύματα θα πηγαινοέρχονται μαζί με τους συνέδρους. Κάνουν μια νέα αρχή, έτσι μου είπαν, έτσι σου λέω.
Και καθώς σου τα λέω όλα αυτά, δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου τη Φάνη Πετραλιά, που μου γεμίζει τη ζωή με απεργίες, και το σπίτι με κεριά, γατί μου κόβουν το φως οι απεργοί, και το ρίχνω στο ρομαντισμό θέλοντας και μη. Αμόλα καλούμπα να ξεφύγουμε λίγο- κοίτα πόσο ψηλά πετάει, μην μπλεχτεί στα καλώδια της ΔΕΗ και έχουμε κανένα μπλακ άουτ Χα!.

Δεν υπάρχουν σχόλια: