Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

ΜΕ ΕΚΤΙΜΑΣ;


Ζητείται επειγόντως έγκυρος αναλυτής δημοσκοπήσεων, να μου δώσει να καταλάβω τι ακριβώς θέλουν οι πολίτες, γιατί το θέλουν, και πώς ακριβώς το θέλουν, γιατί υπάρχει ένα μπέρδεμα.
Άκρη να βγάλω από μόνος μου μην το περιμένεις, και θα αρχίσω από εάν απλό παράδειγμα για να σε κάνω και σένα να μπερδευτείς, μην αισθάνομαι μοναξιά.
Υπάρχει, λοιπόν, καταγεγραμμένο ποσοστό, πολύ μεγάλο, το 60% πιάνει (παρά κάτι) που βλέπει θετικά την πρωτοβουλία Παπανδρέου για αποκλεισμό όσων έχουν διατελέσει υπουργοί από το Πολιτικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ. Ζήτω η ανανέωση, λοιπόν, και μπράβο του του προέδρου, αλλά την ίδια στιγμή, πέφτει το ΠΑΣΟΚ κι άλλο.
Τέτοια εκτίμηση, τι να την κάνω παιδιά, που να με ρίξεις ακόμα πιο χαμηλά, σε λίγο θα με κάνεις να σέρνομαι, και δεν μου πάει. Λέει το ΠΑΣΟΚ.
Η ΝΔ, από την άλλη, πρώτη βεβαίως, αλλά πέφτει και εκείνη, και εκείνο το «βεβαίως» της πρωτιάς που σου είπα, πως να το εξηγήσω εν μέσω απεργιών και γενικών αναστατώσεων; Ο δημοσκόπος που ζητώ, να μου απαντήσει και σε αυτό, αν δεν απεργεί και εκείνος σήμερα, δεν ξέρω τι συμβαίνει με τον κλάδο του.
Να μου πει όμως κι αν ο ΣΥΝ θα κάτσει εκεί στο 17 και κάτι τοις εκατό, ή θα πάει ακόμα παραπάνω, και που θα φτάσει αυτό, επιτέλους, ε;Θα κάτσει επιτέλους σε ένα ποσοστό αυτός ο Τσίπρας, ή όλο θα απογειώνεται, κύριε γκαλοπίστα μας;
Δεν ξέρω τι συμβαίνει τελικά, και γιατί συμβαίνει. Το ομολογώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: