Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2008

ΤΡΕΞΕ

Προβληματίζομαι για τις πολιτικές εξελίξεις-τι το θελα και το πα αυτό σε μια ομήγυρη, μες στην υπόγεια την ταβέρνα, μες σε καπνούς και σε βρισιές. Το αρπάξανε αυτοί φίλοι και ωτακουστές, πήγαν και το κάρφωσαν, και με πήραν από τα μούτρα και η Χαριλάου Τρικούπη ολόκληρη, και ο Γιάννης Κεφαλογιάννης, αυτοπροσώπως αυτός. Διότι υπονομεύω. γενικώς, άσε που τα κόμματα ψάχνουν απεγνωσμένα για ψηφοφόρους, εκεί φτάσαμε. . Είμαι ύποπτος για το πολιτικό σύστημα. καθότι αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενο αντικείμενο δεν είμαι, αλλά αγνώστου πολιτικής ταυτότητας μάλλον είμαι. Είμαι ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ; Μήπως είμαι ΣΥΝ, ή στη χειρότερη των περιπτώσεων ΛΑΟΣ, ποιός το ξέρει; Θεώρησαν εκείνοι στο ΠΑΣΟΚ, πως ο προβληματισμός μου συνδέεται με τον προβληματισμό του Βενιζέλου που γίνεται όμιλος και αυτό είναι πολύ ωραίο και δημοκρατικό, αλλά δεν πρέπει να το κάνει, γιατί ωραιότατα και δημοκρατικά θα τον διαγράψουμε, θέλει να κάνει κόμμα, κατάλαβες; Για να διασπάσει το ΠΑΣΟΚ, και να γίνει μια ανάμνηση παλιά, κίτρινο γράμμα στο συρτάρι. Αυτά που είπανε κάποιοι που ούτε τους ξέρω, ούτε με ξέρουν,καθώς περνούσα χαλαρά έξω από τα γραφεία τους, έφυγα γρήγορα –γρήγορα και ο Θεός, που μάλλον έχει χιούμορ, με έβγαλε που νομίζεις. Στη Ρηγίλλης. Βλέπω Κεφαλογιάννη να προβάλλεις το κατώφλι, πάω να φύγω , με αρπάζει από το γιακά. Και ποιός σου είπε εσένα πως ο Κώστας Καραμανλής μπορεί να αμφισβητηθεί, η Ντόρα σου το είπε, ο Κυριάκος, ή ο επίτιμος;Κανένας κύριε Κεφαλογιάννη, χάρηκα που σας είδα να πηγαίνω τώρα. Ακόμα τρέχω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: